IASTM (Інструментальна мобілізація м'яких тканин)

Один з основних методів позбавлення від больового синдрому в гострій та хронічній формі є мобілізація м'яких тканин за допомогою інструментів. Її концепція – вплив на м'які тканини поряд з такими методиками, як масаж, бенкет, міофасціальний реліз та іншими відомими техніками.

Такий тип лікування стали застосовувати у 90-ті роки минулого сторіччя. Першим, хто запропонував IASTM, став Девід Грестон, який не тільки впровадив спосіб, але ще й запропонував інструменти для його ефективного впливу.

У основі методу лежать східні терапії, саме «гуа ша». Завдяки такому способу китайські лікарі відновлювали людей у давнину. Аналоги «гуа ши» активно застосовувалися у різних древніх культурах. При розкопках Давньоримської імперії було виявлено артефакти, що нагадують на вигляд інструменти сучасної техніки. Серед них були стригілі, що являли собою скребки з металу, виконані у формі знака питання.

Було відмічено, що після проведення мануальної терапії состояние мягких тканей улучшается. Специалисты замечали следующие изменения:

• Зміст гіалуронової кислоти ставало більшим;
  • Збільшення кількості стовбурових клітин мезенхімального виду та фібробластів;
  • Зміна судинної відповіді у пошкоджених м'яких тканинах;
  • Зняття запалення.

Ця техніка застосовувалася з урахуванням теорії тиксотропності. Її суть у тому, що деякі м'які тканини мають здатність до самостійного відновлення структури.

Фахівці, які використовують подібні технології у нашій клініці, обрали концепції RockTape та FDM. Перевагою даних методик є ефективне застосування терапії щодо скелетної, міофасціальної, неврологічної систем руху.

Механізми ефективності методик:

• Вплив нейрофізіологічного типу. За допомогою терапевтичних процедур відбувається вплив на основні три типи рецепторів, які відіграють головну роль у відчутті тіла у просторі, сприйнятті зовнішніх стимулів, а також фізіологічних процесів, що відбуваються всередині тіла. Рух тіла можливий завдяки правильно працюючій фасціальній системі та сенсорним рецепторам цієї системи. Вплив на неї має позитивний ефект.
  • Механічне вплив дозволяє поліпшити межфасциальное ковзання. При цьому помічається зменшення рубцевої тканини та жорсткості, яка властива рубцям, що з'явилися після проведення операцій або травм. Нейродинаміка покращує ковзання нерва. Підшкірний колаген оновлюється, а за рахунок лімфодренажної дії відбувається регенерація тканин.

Як інструменти фахівці нашої клініки використовують спеціальні інструменти скребки (у тому числі RockBlades, Mohawk), банки RockPods, мобілізаційно-компресійні стрічки RockFloss.

Показання для використання IASTM є:

• Обмеження у русі;
  • Больові відчуття під час руху;
  • Порушення функції моторного контролю;
  • Неправильне сприйняття рухів тіла;
  • Порушення мобільності м'яких тканин.

Інструментальна терапія підтримується кінезіологічним тейпуванням, що дозволяє закріпити досягнутий прогрес і приступити до коригувальних вправ у методиках PNF, Neurac, DNS, виконуючи їх без болю та в повному обсязі.

Консультація у зручний для Вас час

Подобається центр, не вперше сюди звертаюсь. Усі зробили, швидко, все добре.

Кирило

Комфортно швидко все сталося. Навіть у часі з мене трохи раніше прийняли. Пройшло все гаразд.

Аліна

Обслуговування на найвищому рівні. Привітний та доброзичливий персонал, що випромінює позитив.

Я дякую Вам за вашу працю та за ваших чудових лікарів. Знайомі порадили звернутися до вас. І я раджу всім з будь-якими проблемами зі здоров'я, звертайтеся alefclinic

Переконливі відгуки у формі подання.

Обов'язкове поле

Яке ваше повне ім'я?
Яка ваша адреса електронної пошти?
рейтингові поля
Що ви думаєте про нас?
задоволених пацієнтів у нашій клініці вже відчули покращення здоров'я
нових пацієнтів звертаються до нас щодня
пацієнтів звертаються до нас за рекомендацією
5 років
ми працюємо для Вас
Сафронов Данило Вікторович
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Лікар спортивної медицини
«Будь-яка турбота про здоров’я в нашій клініці починається з пошуку причини захворювання. Не завжди причина там, де болить. Запишіться до нас на первинний прийом, і ми разом почнемо шлях до одужання».

Написати повідомлення

ukUA