PNF — Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (Пропріоцептивна нейром’язова фасилітація)

PNF-терапіяPNF-терапія — метод лікування рухом

PNF-терапія, або пропріоцептивна нейром’язова фасилітація — один із видів рухової гімнастики (медичною мовою — кінезитерапії). Головна мета занять — зарядитися енергією і гарним настроєм, пробудити м’язи і змусити їх працювати. В основі всіх вправ і занять PNF-терапії є твердження, що всі люди не повною мірою використовують можливості організму рухатися і відчувати своє тіло у просторі. Саме на це і спрямовані PNF-техніки.

Пропріоцептивна нейром'язова фасилітаціяПропріоцепція — це відчуття частин тіла в русі відносно одна одної. Пропріоцептори (нервові рецептори) реагують на будь-які зміни положення тіла і надсилають сигнали в мозок, а він, у свою чергу, надсилає команди м’язам.

З чого починалася PNF-терапія

Саме явище, термін і опис пропріоцепції були відкриті 1890 року. Автори методики — Герман Кебат і Маргарет Нотт, ґрунтували свою розробку на такому постулаті: «Усі люди, включно з людьми з обмеженими можливостями, мають нереалізований фізичний потенціал». Так, PNF-терапія успішно застосовувалася в роки Другої світової війни для реабілітації військових, які постраждали під час бойових дій. У 1956 році побачила світ перша книга, присвячена теоретичному обґрунтуванню PNF-терапії та способам застосування її в лікарській практиці. На сьогодні методика є однією з найбільш застосовних серед усіх способів реабілітації на Заході. У країнах СНД PNF-терапія тільки набирає популярності.

Консультація у зручний для Вас час

У чому полягає методика?

Найпростіше описати PNF-терапію як поєднання мануальної терапії та гімнастики. Під час проведення процедури пацієнт напружує або розслабляє ту чи іншу частину тіла, м’язи на якій наразі стискає, масажує або розтягує лікар.

PNF-терапія у ХарковіКурс PNF-терапії показаний під час комплексного лікування або в період реабілітації при таких захворюваннях:

• порушення рухливості;
  • черепно-мозкові травми і травми хребта;
  • гіпотрофія м’язів;
  • нервово-м’язові захворювання, наприклад СМА;
  • церебральний параліч;
  • порушення ковтання і жування — дисфагія;
  • дефекти постави, сколіоз;
  • реабілітація після травм, забиття;
  • больові синдроми;
  • дегенеративні захворювання;
  • реабілітація хворих після інсульту.

Обов’язково проконсультуйтеся з фахівцем Alef Clinic, щоб отримати детальне роз’яснення щодо тривалості та змісту курсу реабілітації.

PNF-терапія в Alef Clinic

Клініка Alef у Харкові готова прийняти пацієнтів для проведення повного курсу PNF-терапії. Наші фахівці добре вивчили досвід західної пропріоцептивної гімнастики, щоб адаптувати її та з успіхом застосовувати в Україні. Звернувшись до нас, ви отримаєте повний спектр відновлювальних послуг, а перед цим наші лікарі детально розкажуть про всі особливості та нюанси PNF-терапії. Alef Clinic — з турботою про ваше здоров’я! Наша адреса: м. Харків, вул. Пушкінська, 32, тел.: + 38 (099) 291-99-22.

Подобається центр, не вперше сюди звертаюсь. Усі зробили, швидко, все добре.

Кирило

Комфортно швидко все сталося. Навіть у часі з мене трохи раніше прийняли. Пройшло все гаразд.

Аліна

Обслуговування на найвищому рівні. Привітний та доброзичливий персонал, що випромінює позитив.

Я дякую Вам за вашу працю та за ваших чудових лікарів. Знайомі порадили звернутися до вас. І я раджу всім з будь-якими проблемами зі здоров'я, звертайтеся alefclinic

Переконливі відгуки у формі подання.

Обов'язкове поле

Яке ваше повне ім'я?
Яка ваша адреса електронної пошти?
рейтингові поля
Що ви думаєте про нас?
задоволених пацієнтів у нашій клініці вже відчули покращення здоров'я
нових пацієнтів звертаються до нас щодня
пацієнтів звертаються до нас за рекомендацією
5 років
ми працюємо для Вас
Сафронов Данило Вікторович
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Лікар спортивної медицини
«Будь-яка турбота про здоров’я в нашій клініці починається з пошуку причини захворювання. Не завжди причина там, де болить. Запишіться до нас на первинний прийом, і ми разом почнемо шлях до одужання».

Написати повідомлення

ukUA