Реабілітація кисті

Реабілітація кисті передбачає комплекс спеціалізованих вправ і використання апаратних методів реабілітації (Ультразвук, Лазерна терапія, Ударно-хвильова терапія, Електростимуляція). Комбінація вправ і апаратних методів підбирається відповідно до виявленої проблеми.

Весь курс реабілітації проходить під постійним контролем фізичного терапевта, який безпосередньо проводить реабілітаційні заходи, і ортопеда-травматолога, який направляє пацієнта на реабілітацію.

Кінцевою метою терапії є максимально повне відновлення функцій.

Найчастіші ушкодження та травми кисті

Реабілітація після травми кисті призначається лікарем, який ураховує всю складність перенесених травм, після всебічного та ретельного огляду фахівцем з лікування кисті та з урахуванням усіх особливостей травми або захворювання.

До найчастіших проблем можна віднести:

• забиття м'яких тканин;
  • ушкодження сухожиль;
  • розрив зв'язок;
  • вивихи та переломи кісток пальців, зап'ястя та передпліччя.

Цей далеко не вичерпний список травм і захворювань кисті, з якими пацієнти звертаються в Alef Clinic.

Консультація у зручний для Вас час

Реабілітація

Основою успішної реабілітації є спеціалізовані терапевтичні вправи. Якщо біль не дозволяє пацієнтові розпочати активну реабілітацію, йому буде призначено відповідну протизапальну та знеболювальну терапію. Методи знеболювальної та протизапальної терапії, доступні в Alef Clinic, містять у собі не тільки призначення протизапальних препаратів, але й апаратні методи, такі як ультразвукова, лазерна й ударно-хвильова терапія. В окремих ситуаціях виконуються блокади болісних ділянок. У реабілітації також активно застосовуються мануальні та масажні техніки.

Від ефективності того чи іншого методу прямо залежить рухова активність верхніх кінцівок, а також подальша якість життя пацієнта. У результаті дуже важливо почати своєчасну розробку кистей ще на ранніх стадіях. У такому випадку відновлення після перелому зап'ястя здійснюється набагато швидше та менш болісно для людини. Ефективна реабілітація дозволяє максимально відновити функції, втрачені внаслідок травми або захворювання, і прискорити відновлення після хірургічного лікування. Все це дозволяє підвищити якість життя пацієнта.

Реабілітація після травми кисті

Показання

• перенесені операції на сухожиллях, зв'язках і кістках пальців, зап'ясті та передпліччі;
  • операції на кістках із застосуванням металоконструкцій;
  • спортивні травми;
  • вивихи кісток пальців, зап'ястя та передпліччя;
  • переломи кісток пальців, зап'ястя та передпліччя;
  • ушкодження сухожиль і зв'язок;
  • забиття м'яких і твердих тканин пальців, зап'ястя та передпліччя.

Протипоказання

Існує незначна кількість захворювань і травм, за яких реабілітація є неможливою, неефективною або може негативно позначитися на стані здоров'я пацієнта, До основних з них належать:

• загальний важкий стан пацієнта;
  • інфекційні ураження м'яких тканин, шкірного покриву, а також нагноєння;
  • деякі новоутворення.

Чому варто пройти реабілітацію саме в Alef Clinic

Реабілітація після операції на кисті чи в результаті перенесених травм або забоїв в Alef Clinic у Харкові починається з того, що фахівці враховують індивідуальні особливості кожного пацієнта.
У деяких випадках може знадобитися комплексна реабілітація, спрямована на відновлення відразу декількох функцій верхніх кінцівок.

відновлення після перелому зап'ястя

Основні переваги відновлення в Alef Clinic:

• Команда кваліфікованих і досвідчених фахівців, які знайомі із численними перевіреними сучасними методиками реабілітації різних пацієнтів.
  • Демократична вартість надаваних послуг, що робить їх доступними для величезної категорії населення.
  • Сучасне обладнання та спеціальні пристрої для виконання різних фізичних вправ, для тренування м'язів і суглобів.
  • Різні масажні техніки, спрямовані на відновлення нервових закінчень, суглобів, колишньої еластичності м'язів.

Уточнити ціни на надавані послуги можна, зателефонувавши по зазначених на сайті номерах телефону або скориставшись формою зворотного зв'язку. Наші спеціалісти відповідять на всі питання, що цікавлять пацієнта, і проконсультують у телефонному режимі.

Інформацію перевірено експертом
Сидорчук Михайло Юрійович
Фізичний терапевт

Подобається центр, не вперше сюди звертаюсь. Усі зробили, швидко, все добре.

Кирило

Комфортно швидко все сталося. Навіть у часі з мене трохи раніше прийняли. Пройшло все гаразд.

Аліна

Обслуговування на найвищому рівні. Привітний та доброзичливий персонал, що випромінює позитив.

Я дякую Вам за вашу працю та за ваших чудових лікарів. Знайомі порадили звернутися до вас. І я раджу всім з будь-якими проблемами зі здоров'я, звертайтеся alefclinic

Переконливі відгуки у формі подання.

Обов'язкове поле

Яке ваше повне ім'я?
Яка ваша адреса електронної пошти?
рейтингові поля
Що ви думаєте про нас?
задоволених пацієнтів у нашій клініці вже відчули покращення здоров'я
нових пацієнтів звертаються до нас щодня
пацієнтів звертаються до нас за рекомендацією
5 років
ми працюємо для Вас
Сафронов Данило Вікторович
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Лікар спортивної медицини
«Будь-яка турбота про здоров’я в нашій клініці починається з пошуку причини захворювання. Не завжди причина там, де болить. Запишіться до нас на первинний прийом, і ми разом почнемо шлях до одужання».

Написати повідомлення

ukUA