Реабілітація після травм і операцій

Комітет ВОЗЗ повідомляє, що проведення реабілітації після операцій або отримання травм є активним процесом, завдяки якому можна повною мірою відновити функції організму. Якщо повне відновлення неможливе, то метою реабілітації є інтеграція людини в суспільство, відновлення її фізичного, емоційного стану, а також налагодження соціальних відносин.

До процесу реабілітації включено заходи, що здатні запобігти інвалідності. Способи реабілітації спрямовані на те, щоб повернути пацієнту почуття повноцінного життя в аспекті соціальної та професійної активності, а також психічного стану.

Основними принципами успішної реабілітації є:

• Комплексний підхід.
  • Ранній початок проведення.
  • Безперервність.

При плануванні заходів щодо відновлення для кожного пацієнта фахівці нашої клініки керуються такими правилами:

• Проведення реабілітації якомога раніше після травми або операції.
  • Комплексний підхід. У нашій клініці використовуються всі доступні техніки реабілітації, включно з руховою терапією, фізіотерапевтичними процедурами, мануальними техніками.
  • Складання індивідуального плану відновлення для кожного пацієнта.
  • Контроль стану пацієнта та за необхідності перехід на активнішу форму.
  • Безперервність проведення комплексних процедур.
  • Слідування протоколам при плануванні навантаження й оцінці ефективності реабілітаційних заходів.
Консультації
Консультація провідного спеціаліста
Консультація невропатолога
650, повторна 500
Експрес-консультація лікаря
Консультація ортопеда травматолога
600, повторна 450
Консультація лікаря ФРМ
600, повторна 450

Консультація у зручний для Вас час

Наша клініка проводить реабілітацію після травм різного походження та після операцій:

• Спортивні травми.
  • Травми суглобів.
  • Відновлення після травм хребта.
  • Передопераційна фізична реабілітація.
  • Реабілітація після оперативного втручання на хребті.
  • Реабілітація після артроскопії.

Завдяки ранньому початку проведення реабілітаційних заходів можна попередити дегенеративні зміни в тканинах. Така профілактика особливо важлива при патологіях неврологічного характеру. Чим раніше пацієнта буде включено в реабілітаційний процес, тим сприятливішим буде результат лікування захворювання. Також відновлення – це важливий етап профілактики інвалідності.

Питання медичної реабілітації досить складне і вимагає одночасної роботи багатьох фахівців: у нашому центрі задіяні хірурги, терапевти, травматологи, лікарі реабілітаційної та фізичної медицини, фізичні терапевти та масажисти. Злагоджена співпраця фахівців дозволяє підібрати програму з урахуванням психічного та фізичного стану хворого на окремих етапах реабілітації.

Методи та засоби відновлення підбираються групою фахівців на підставі таких даних, як стан пацієнта, його функціональні можливості, руховий досвід, причина появи захворювання, а також вік і стать.

Крім того, береться до уваги рубцевий процес, який характерний для кожного пацієнта після хірургічного втручання або ушкодження м'язів у результаті травми. Ковзання фасцій, судин і нервового волокна погіршується через спайковий процес. Це призводить до порушення біомеханіки руху, застійних процесів і стійкого больового синдрому.

Комплексна реабілітація в нашій клініці включає в себе:

Подобається центр, не вперше сюди звертаюсь. Усі зробили, швидко, все добре.

Кирило

Комфортно швидко все сталося. Навіть у часі з мене трохи раніше прийняли. Пройшло все гаразд.

Аліна

Обслуговування на найвищому рівні. Привітний та доброзичливий персонал, що випромінює позитив.

Я дякую Вам за вашу працю та за ваших чудових лікарів. Знайомі порадили звернутися до вас. І я раджу всім з будь-якими проблемами зі здоров'я, звертайтеся alefclinic

Переконливі відгуки у формі подання.

Обов'язкове поле

Яке ваше повне ім'я?
Яка ваша адреса електронної пошти?
рейтингові поля
Що ви думаєте про нас?
задоволених пацієнтів у нашій клініці вже відчули покращення здоров'я
нових пацієнтів звертаються до нас щодня
пацієнтів звертаються до нас за рекомендацією
5 років
ми працюємо для Вас
Сафронов Данило Вікторович
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Лікар спортивної медицини
«Будь-яка турбота про здоров’я в нашій клініці починається з пошуку причини захворювання. Не завжди причина там, де болить. Запишіться до нас на первинний прийом, і ми разом почнемо шлях до одужання».

Написати повідомлення

ukUA