Артроскопічні операції на плечовому суглобі

Артроскопічні операції на плечовому суглобіПлече — один із найрухоміших суглобів, тому не дивно, що періодично в ньому з’являються болі різної інтенсивності, що ускладнюють рухи. Як усунути їх за прийнятною вартістю? Зверніться до професіоналів в Alef Clinic. Адже біль у плечі — симптом багатьох серйозних захворювань. У нашій клініці успішно діагностують і лікують найрізноманітніші патології та захворювання, такі як:заболевания плечевого сустава

• пошкодження акроміально-ключичного зчленування;
  • відрив суглобової губи;
  • розрив обертальної манжети або сухожилля надостьового м’яза;
  • гемартроз;
  • артрит;
  • розрив манжети;
  • вивихи та підвивихи суглоба.

А крім того, ми зможемо впоратися з імпінджмент-синдромом плечового суглоба — для цього у нас є як професійні лікарі-хірурги, так і обладнані операційні. Ми постаралися поєднати в них комфорт для персоналу, безпеку для пацієнтів і функціональність. В Alef Clinic використовують тільки якісні сучасні безпечні знеболювальні засоби, надійні препарати та гіпоалергенні перев’язувальні матеріали. Тому, звертаючись до нас, ви можете бути впевнені — ми виявимо й усунемо всі проблеми з плечовим суглобом безболісно та швидко.

Лікування плечового суглоба

Alef Clinic застосовує сучасні, малотравматичні методи лікування — наш хірург робить на шкірі кілька невеликих надрізів. Через них всередину суглоба вводяться інструменти та ендоскоп — тонка гнучка трубка з камерою. Зображення з камери передається на спеціальний монітор — завдяки багаторазовому (до 600 разів) збільшенню хірург під час операції чітко бачить стан суглоба. Таке збільшення також дає йому змогу точково усунути причину болю (наприклад, виконати протезування пошкодженого хряща або усунути звуження під акроміальним відростком ключиці). Відновлення після операції займає зазвичай 2–3 дні, які пацієнт проводить у комфортній просторій палаті із цілодобовим моніторингом стану.

Артроскопічна операція — не єдиний метод лікування. В Alef Clinic практикується також кінезитерапія — метод відновлювальної цілющої гімнастики. Завдяки серії спеціально підібраних вправ наші лікарі відновлюють рухливість суглобу, знімають набряклість і зміцнюють загальний тонус м’язів. Який саме метод — операцію чи гімнастику — застосувати в конкретному випадку, вирішує лікар залежно від симптомів, стану пацієнта та тяжкості захворювання.

Консультація у зручний для Вас час

Протипоказання

эндоскопические операции на плечевом суставеНа прийомі лікар визначає, чи потрібна вам операція, і добирає необхідну дозу анестезії. Однак за наявності протипоказань ендоскопічні операції на плечовому суглобі не проводять. До таких протипоказань, зокрема, належать:

• тяжкі форми артриту;
  • крововиливи в ділянку суглоба;
  • хвороби серця і судин;
  • дисфункція пахвового нерва;
  • деякі психічні розлади;
  • інфекційні ураження суглобів;
  • неврологічні захворювання.

При деяких із перелічених патологій проведення операцій абсолютно протипоказане, при деяких — допустиме після усунення відповідних захворювань. Детальніше вам розповість лікар на прийомі — він же видасть прогноз щодо реабілітації та подальшого життя після операції.

Операції на плечовому суглобі в Alef Clinic

Оглядові кабінети в Alef Clinic оснащені сучасним діагностичним обладнанням — це дає змогу нашим лікарям поставити більш точний діагноз і визначити необхідні маніпуляції для успішного проведення операції.

Основними перевагами артроскопічних операцій є:

• мінімальне втручання (і, як наслідок, мала травматичність);
  • практично немає ускладнень після операції.

У наших операційних встановлені системи автоматичного підтримання стерильності, а медикаменти, які використовують наші лікарі, безпечні, з мінімальною кількістю побічних ефектів. Усі операції проводять лікарі-хірурги із середнім досвідом роботи близько 10 років, які регулярно підвищують свою кваліфікацію — так вони дізнаються про нові технології та методики ендоскопічних операцій.

Після завершення операції і накладення пов’язки, пацієнта переводять у палату, де він перебуває під цілодобовим наглядом лікарів. Вони забезпечують комфортне перебування у клініці аж до моменту виписки.

Всі питання щодо ціни артроскопічних операцій, обмежень під час реабілітації, ви завжди можете поставити лікарю під час прийому. Звертайтеся в Alef Clinic — ми повертаємо радість руху! Наша адреса в Харкові: вул. Пушкінська, 32. Телефон для запису та консультацій: +38 (099) 29 199 22.

Подобається центр, не вперше сюди звертаюсь. Усі зробили, швидко, все добре.

Кирило

Комфортно швидко все сталося. Навіть у часі з мене трохи раніше прийняли. Пройшло все гаразд.

Аліна

Обслуговування на найвищому рівні. Привітний та доброзичливий персонал, що випромінює позитив.

Я дякую Вам за вашу працю та за ваших чудових лікарів. Знайомі порадили звернутися до вас. І я раджу всім з будь-якими проблемами зі здоров'я, звертайтеся alefclinic

Переконливі відгуки у формі подання.

Обов'язкове поле

Яке ваше повне ім'я?
Яка ваша адреса електронної пошти?
рейтингові поля
Що ви думаєте про нас?
задоволених пацієнтів у нашій клініці вже відчули покращення здоров'я
нових пацієнтів звертаються до нас щодня
пацієнтів звертаються до нас за рекомендацією
5 років
ми працюємо для Вас
Сафронов Данило Вікторович
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Лікар спортивної медицини
«Будь-яка турбота про здоров’я в нашій клініці починається з пошуку причини захворювання. Не завжди причина там, де болить. Запишіться до нас на первинний прийом, і ми разом почнемо шлях до одужання».

Написати повідомлення

ukUA