Неврологія

Неврологія — розділ медицини, який займається детальним вивченням захворювань, пов’язаних із нервовою системою людини. Такі захворювання є одними з найпоширеніших, оскільки зустрічаються серед людей різних вікових категорій, різних професій і національностей.

Неврологія – симптоми

Ця популярність і поширеність пов’язані з нашим життєвим ритмом, проблемами і невдачами, які призводять до нервових розладів. Крім того, причинами хвороби можуть стати різні травми, спадковість або вроджені патології.

Захворювання, з якими звертаються до нас

Розлади нервової системи призводять до активного розвитку різних захворювань, серед яких слід відзначити:

1. Захворювання, пов’язані з хребетним відділом. Лікарі відзначають у пацієнтів активний розвиток остеохондрозу, сколіозу, остеопорозу, наявність міжхребцевих дисків тощо.
  2. Судинні захворювання, а також захворювання, пов’язані з головним, спинним мозком. Нервові зриви можуть часто призводити до інсультів, негативно позначаються на нормальних процесах кровообігу в головному мозку.
  3. Часто відзначають екстрапірамідні порушення в організмі людини. У результаті у пацієнтів діагностують хворобу Паркінсона, тремор кінцівок, нервові тики та інше.
  4. У пацієнтів трапляються епілептичні напади.
  5. Починаються проблеми з пам’яттю (розсіяний склероз).
  6. Порушення нервової системи призводить до прояву різних інфекційних захворювань: виникають менінгіти, енцефаліти, туберкульоз нервової системи.
  7. Виникають захворювання вегетативної системи: людина часто піддається різким і необґрунтованим панічним атакам, відзначають вегетосудинну дистонію.

неврологічні хвороби

Патологічні захворювання нервової системи можуть бути безпосередньо пов’язані з хронічними хворобами серця, судин, ШКТ, нирок, печінки та інших життєво важливих внутрішніх органів людини.

Симптоми неврології

Розлади нервової системиВизначити, що пацієнт потребує термінової допомоги фахівця, можна, якщо звернути увагу на головні симптоми прогресуючих захворювань, пов’язаних із порушеннями нервової системи:

• Регулярні головні болі, які призводять до поколювання у грудях, в поперековому відділі, постійні запаморочення.
  • У вухах з’являється шум, дзвін.
  • Поганий зір, що призводить до регулярного двоїння в очах.
  • Втрата свідомості, що супроводжується судомами кінцівок, усього тіла.
  • Тремор нижніх, верхніх кінцівок, голови.
  • Поганий сон, різкі зміни настрою, швидка стомлюваність, постійна сонливість.
  • Порушене пересування, можливі падіння, коли ноги «не слухаються» під час ходьби, бігу.
  • Сильна дратівливість, яка проявляється навіть у дрібницях, у людини з’являється необґрунтована тривожність і переживання.
  • Погана пам’ять.
  • Різке оніміння певної частини тіла.

При запущених стадіях відзначають висипання на поверхні шкіри, що супроводжуються болем, або асиметрію обличчя.

Консультація у зручний для Вас час

Чому варто пройти лікування саме в Alef Clinic

У разі прояву найменших симптомів захворювання нервової системи рекомендується негайно звернутися за допомогою до кваліфікованого невролога в Харкові. В Alef Clinic працює команда фахівців, які зможуть допомогти пацієнтам на різних стадіях прояву таких захворювань.

Наш центр обладнаний сучасними апаратами та пристроями для проведення ретельного обстеження людини, що дозволяє встановити точний діагноз. З огляду на отримані результати, невролог призначить курс лікування із застосуванням перевірених й ефективних методів. Ми пропонуємо індивідуальний підхід до кожного пацієнта і своєчасне надання кваліфікованої допомоги на всіх етапах захворювань, що прогресують.

Подобається центр, не вперше сюди звертаюсь. Усі зробили, швидко, все добре.

Кирило

Комфортно швидко все сталося. Навіть у часі з мене трохи раніше прийняли. Пройшло все гаразд.

Аліна

Обслуговування на найвищому рівні. Привітний та доброзичливий персонал, що випромінює позитив.

Я дякую Вам за вашу працю та за ваших чудових лікарів. Знайомі порадили звернутися до вас. І я раджу всім з будь-якими проблемами зі здоров'я, звертайтеся alefclinic

Переконливі відгуки у формі подання.

Обов'язкове поле

Яке ваше повне ім'я?
Яка ваша адреса електронної пошти?
рейтингові поля
Що ви думаєте про нас?
задоволених пацієнтів у нашій клініці вже відчули покращення здоров'я
нових пацієнтів звертаються до нас щодня
пацієнтів звертаються до нас за рекомендацією
5 років
ми працюємо для Вас
Сафронов Данило Вікторович
Лікар фізичної та реабілітаційної медицини. Лікар спортивної медицини
«Будь-яка турбота про здоров’я в нашій клініці починається з пошуку причини захворювання. Не завжди причина там, де болить. Запишіться до нас на первинний прийом, і ми разом почнемо шлях до одужання».

Написати повідомлення

ukUA